Ski Juwel Alpbachtal Wildschonau

Lyžařská oblast Ski Juwel Alpbachtal Wildschönau je skutečným lyžařským klenotem tyrolských Alp. A to nejen podle názvu. Přes zdejší lyžařskou houpačku je možné přejet z údolí Alpbachtal až do Wildschönau. Propojením lyžařského střediska Inneralpbach s vrcholem Schatzberg zpřístupnilo lyžařům více než 110 kilometrů sjezdovek všech stupňů obtížnosti.

lyzovani-alpbachtal-wildschonau-1.jpg

Hlavní lyžařské areály na vrcholech Wiedersberger Horn a Schatzberg jsou přes Inneralpbach propojeny moderní gondolovou lanovkou. Návštěvníci lyžařské oblasti Ski Juwel tak mohou mezi oběma lyžařskými areály snadno přejíždět. Na Schatzbergu, jenž dosahuje nadmořské výšky 1.903 metrů, se nacházejí převážně červené svahy. Proto je tato hora oblíbená mezi zdatnějšími sjezdaři a lyžaři, kteří preferují sportovnější styl jízdy. Wiedersberger Horn spolu s postranním vrcholem Gmahkopf pak nabízí každému lyžaři něco. V jeho horních pasážích se nachází řada sportovních tratí a skvělé freeridingové úseky s přírodním sněhem. Ve střední části areálu jsou pak k nalezení prostorné modré svahy. V obou hlavních oblastech Ski Juwel budou ale určitě spokojeni i začátečníci a rodiny s dětmi.

Celkem ve třech snowparcích na ve Ski Juwel Alpbachtal / Wildschönau čeká na milovníky snowboardingu a freestylové lyžaře velké množstvím překážek, skoků a různé rampy. První z nich se nachází ve výšce 2.025 metrů na vrcholu Wiedersbergerhorn. V Race'n'Boarder Aréně je k nalezení závodní polygon pro snowboardisty, závodní trať a trasa měřením rychlosti. Nedaleko Auffachu, u vleku Thalerkogel, se nachází třetí park Family Snowpark Schatzberg. Na boardery tady čeká začátečnická i pro sekce, nejrůznější kickery a boxy a nechybí ani 90 metrů dlouhá halfpipe.

lyzovani-alpbachtal-wildschonau-2.jpg

Součástí parku na na Wiedersberger Hornu je i zábavná funslope. Lyžaři si mohou nechat změřit své výkony na rychlostní trati nebo se jen nechat vyfotit po svém úspěšném dni v oblasti Ski Juwel ve photopointu na Wiedersberger Hornu. Celkem je možné nechat si tady změřit čas na třech závodních drahách. Ty jsou rozmístěny po celé lyžařské oblasti, takže obvykle není třeba cestovat nikam daleko.

Rodiče mají v lyžařském areálu Alpbachtal Wildschönau pro sví děti k dispozici je několik dětských klubů. U dolní stanice lanovky Pöglbahn, vedoucí z Inneralpbachu na Gmahkopf, je v provozu dětský klub BoBo. Na děti tady čeká speciální dětský vlek, kouzelný koberec a nejrůznější stanice, kde si mohou hrát. K dispozici je také dospělácký lyžařský vlek a krátký svah, který je vhodný k prvním skutečným začátečnickým jízdám. Další místa, kde se zkušení instruktoři postarají o skvělou dětskou zábavu, jsou Frosty's Schneewelt u horské stanice Wiedersbergerhornbahnu. Další je u údolní stanice lanovky Reitherkogelbahn. Péče o batolata je nabízena v dětském klubu Juppi v obci Reith a také v dětském centru na Wiedersberghornu.

lyzarska-mapa-skijuwel-alpbachtal-wildschonau.jpg

Příznivcům zimních sportů, provozovaných mimo sjezdovky, je k dispozici 100 kilometrů upravovaných běžeckých tratí. Turisté mohou poznávat tuto překrásnou část Rakouska během výletů po četných zimních turistických stezkách. Skialpinisté se mohou směle vypravit na vrcholy obou zdejších hor. Na Wiedersberger Hornu se dá dostat do výšky 2.128 metrů. Rodiče s dětmi se mohou po lyžování vypravit za zábavou třeba na osm sáňkařských drah. K nim patří i Alpbachtal Lauser Sauser, osvětlené tratě u Alpbachu, Höllenstein nedaleko vesničky Münster a také trať v Brandenbergu.

Není-li uvedeno jinak, obsah této stránky je pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License