Kirchdorf

Příjemné lyžařské středisko Kirchdorf in Tirol leží asi 2 kilometry severně od centra obce St. Johann in Tirol. Rozkládá se v nadmořské výšce 650 - 850 metrů a je skvělým zimním střediskem hlavně pro začátečníky a samozřejmě též rodiny s dětmi. Hlavní lyžařská sezóna tady začíná v polovině prosince a obvykle trvá až do poloviny března. Po celou tuto dobu je tady dostatek sněhu k prožití perfektní zimní dovolené. Malé a masovou turistikou zatím nezasažené lyžařské středisko Kirchdorf se nachází v údolí Leukental. Jím protéká říčka Grossache. Se svým čtyřmi vleky a dohromady pěti kilometry vesměs modrých a tedy technicky nenáročných sjezdovek je lyžařský areál u obce Kirchdorf skvělým tipem pro začátečníky a rodiny s malými dětmi.

lyzovani-kirchdorf-1.jpg

Díky lyžařským vlekům pro začátečníky a širokým, přehledným sjezdovkám, je lyžařský areál ideální k výuce lyžování začínajících lyžařů. Stejně tak se tady budou cítit i sjezdaři, kteří si zatím nejsou v tomto zimním sportu úplně jistí a chystají se své lyžařské umění zdokonalit. Děti a samozřejmě i začínající dospělí tady mohou klidně jezdit zcela samostatně. Dokonce i ti nejmenší lyžaři tady díky přehlednému členění skiareálu neztrácejí orientaci a nemusejí řešit, na kterou sjezdovku mohou a na kterou ne.

lyzovani-kirchdorf-2.jpg

V dětském výukovém prostoru je spousta zábavných prvků, stejně jako zařízení, usnadňující samotný výcvik. K dispozici je tu dopravní pás, kolotoč a dětské hřiště. Navíc je ve zdejší mateřské školce nabízena celodenní péče o děti. Lyžařský areál Kirchdorf má dobrou infrastrukturu, určenou těm nejmenším. Nechybí potřeby k nejrůznějším zimním sportům, dětská restaurace a dokonce i bezplatná kyvadlová doprava pro děti.

Lyžařská oblast Kirchdorf je součástí lyžařské sítě Schneewinkel. Se zakoupením skipasu MyKitzAlps mohou jeho držitelé využívat sjezdovky nejen v samotném Kirchdorfu, ale i sjezdovky v oblasti Erfpendorf / Lärchenhof. Ta leží necelé 3 kilometry severovýchodně od Kirchdorfu. Takzvaný Schneewinkel Pass pak nabízí ještě více sjezdovek. Kromě již zmiňovaných dvou lyžařských středisek zahrnuje tato síť také sjezdovky v lyžařských areálech Pillersee - Buchensteinwand, Winklmoosalm / Steinplatte a lyžařský areál u obce St. Johann in Tirol. S tímto skipasem mají lyžaři k dispozici celkem 110 kilometrů lyžařských tratí. Dopravu na svahy zajišťuje bezmála 5 desítek lyžařských vleků v rakouské spolkové zemi Tyrolsko a německém Bavorsku.

lyzarska-mapa-kirchdorf.jpg

Sama lyžařská oblast Kirchdorf nabízí všem nadšencům do zimních sportů sedačkové lanovky, lyžařské vleky a dvě cvičné dětské lanovky. Začínající lyžaři mají k dispozici čtyři modré a prostorné svahy. Velká cvičební plocha s vybavením pro hry je určena dětem. Po dni, stráveném na lyžích, si lze odpočinout procházkami do zasněžené krajiny. Načerpat ztracené síly se dá v některé ze zdejších horských restaurací. Ty zvou na dobrý pokrm či drink.

Není-li uvedeno jinak, obsah této stránky je pod licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License